Sunday, August 24, 2008

Weekend v Wellington

Kakto obe6tah, tozi pyt 6te ima mra4ni snimki. Sybota be6e dobre ama nie ne bqhme za snimka. S Mitko i Piotr izlizahme ve4erta. Tuka horata sa NENORMALNI. Drugiq pyt 6te izlqza s fotoaparat. Zima e, a stotici hora hodqt piqni po ulicite, nqkoi oble4eni, drugi bosi, no s kostiumi, za6toto nqkyde sa si zagubili veroqtno obuvkite. Ima i dosta hora s maskaradni kostiumi, a 4estno kazano takiva sym vijdal i prez sedmicata, makar 4e mai be6e srqda ili 4etvyrtyk, a tuk srqda i 4etvyrtyk sa kato petyk i sybota. Syvsem seriozno v petyk sutrinta kato trygna za rabota ulicite sa pusti.


V BG kogato sym izlizal po ulicite ve4er, no ne i prez zimata dyrja da pod4ertaq 4e v BG zimata e myrtvilo, sy6to sym vijdal podpiinali hora, no pove4etosa trezvi i se razhojdat kato glytnali bastun i gledat sqka6 toku 6to sa slezli ot koricite na nqkoe spisanie. Tuka vsi4ki sa masovo piqni, v nai-razli4ni stepeni, no to si i zavisi koi koga e zapo4nal. Courtney sreet e ulicata kydeto se vihri no6tniq jivot tuka - 10-ina zavedeniq naredeni edno zad drugo s kapacitet za 300 4oveka tam ima postoqnene kontingent ot nai-malko okolo 1000 piqni hora. Jenite sa dosta po piqni ot myjete, trqbva da im se priznae - vyob6te ne im puka. Syvsem normalno e da vidi6 dvama myje da se opitvat da vla4at piqnata kaka, koqto e pripadnala vremenno. Drugi pyk ako nqma koi da gi vla4i prosto si lqgat na trotoara dokato se osvestqt i posle pak.


Na drugiq den hodih da bqgam, koeto pokazva 4e po skoro sym bil pasiven nabliudatel otkolkoto aktiven u4astnik v masovoto pianstvo na NZ srednata klasa. Slynceto taka prejurq6e 4e me izgarq6e prez teniskata. Tuka ozonov sloi nqma i navsqkyde se prepory4va da se maje6 sys slynceza6titni kremove.


V sybota ve4erta se naloji da se vidim s dvamata bak6ove. Prodyniha mi telefona prez sedmicata da sme se videli. Uredihme go, kakto ve4e pisah i predi izslu6ah istoriqta ot magazina o6te 3 pyti. Vednyj zaradi men, da ne bi da sym q zabravil, vednyj zaradi Mitko 4e toi ne q znae6e i vednyj ot po-malkiq brat koito zapo4na da mi q razpravq sled kato se napi i zabravi 4e sym q 4uval. Osobeno me izdrazniha v edin moment, kogato edin servitor se pribliji i vika mom4eta ot kyde ste? Na6ite vednaga grubo go otsviriha - ot dale4e. Az mu kazah 4e sym ot BG, a toi 4oveka se okaza gryk. Tuka na6ite se vkliu4iha: Abe ti poznava6 li gryckoto ob6testvo tuka? Poznava6 li toq, toq i onq? - izrejdaiki nqkolko nerazbiraemi veroqtno grycki imena. Mom4eto ne gi poznava6e i si trygna. Ne sa samo mangalite deto ni gradqt imidja po sveta, srednostatisti4eskiq bylgarin si e edin borsuk, koito se sramuva ot tova, koeto e ama ne mu e vinovna dyrjavata za tova 4e e takyv.


Ndelqta s Piotr otidohme na 14km razhodka do Devil's Gate da tyrsim nqkakvi tiuleni. Na taq snimka ve4e sme izminali 1-2 km, a trqbva da stignem do nai-dale4niq hylm, tam kydeto se vijda ne6to kato zyb v osnovata na hylma do vodata. Tam e Devil's Gate, tam sa se nastanili i typite tiuleni.

Valq prez cqloto vreme. Qketo mi bi trqbvalo da izdyrja na 3000mm voda, no podgizna cqloto, kakto i dynkite, ga6tite mi sy6to bqha morki. Dobre 4e obuvkite mi sa dobri. Tova e edno dosta mra4no mqsto. Goli skalisti hylmove, ot koito neprekysnato se sipqt kamyni, a ot drugata strana okeana se my4i da izkyrti kraibrejnite skali. Cvetovata gama naokolo e sy6tata kato vyv filma Garvana, za koito si spomnq tozi film. Vypreki 4e mra4nite i surovi pezaji mi dopadat, nastroenieto mi dosta padna dokato se doberem do celta.
Tiulenite gi vidqhme, uspqh samo da gi napsuvam i se vrytnah da si hodq. Piotr be6e s 4adyr prave6e si snimki i ne byrza6e osobeno, napsuvah i nego. Eto go Piotr s 4adyr4eto zastanal na Devil's Gate , a az mu pravq snimki dokato use6tam kak vodata zapo4va da pronikva prez qketo mi.




Ve4erta pih avstraliisko cabrnet. Lo6i navici pridobivam mi se struva. No vzimam re6enie ve4e samo na vino minavam ot birata mi se poduva korema.

No comments: